• Sikker print

    Få et sikkert printmiljø, og beskyt dine data med Konica Minolta

    Sikker printHeroSlider

Sikker print dækker alt fra brugergodkendelse og adgangskontrol, til styring af omkostninger og sikkerhed

 

Med en løsning til central styring af din print, får du fuldt overblik og kontrol over alle jeres print-, kopierings- og scanningsaktiviteter. Løsningen gør det muligt for dig at overvåge adfærden og forbruget relateret til print på medarbeder- og afdelingsniveau, og du kan nemt tildele adgang til specifikke brugere, styre omkostningerne og optimere jeres printinfrastruktur, så de opfylder jeres virksomheds behov. Desuden øges jeres datasikkerhed markant.

Strømlin dine scanningsworkflows

Du kan give brugere adgang til specifikke scanningworkflows på medarbejder- eller afdelingsniveau. Du kan også scanne til e-mails eller arkiver som f.eks. SharePoint, Dropbox og OneDrive.

Du kan vælge at tilføje ekstra funktioner såsom tekstgenkendelse (OCR) og udeladelse af blanke sider.

Drag fordele af avanceret rapportering

En sikker printløsning giver dig et rapporteringsværktøj, som dækker alle de funktioner, du finder i en multifunktionsprinter. Med værktøjet kan du anvende foruddefinerede rapporter, som opfylder dine krav til rapportering. Rapporterne gør dig blandt andet i stand til nemt at finde afdelings- og projektspecifikke data og omkostninger. Med data fra denne rapportering kan du allokere omkostninger til de rette afdelingsbudgetter og optimere hele dit printmiljø.

En løsning til sikker print giver også fordele for medarbejdere og gæster

Sikker print gør på mange måder hverdagen lettere for hele din medarbejderstab. Dine medarbejdere kan printe deres dokumenter fra en hvilken som helst enhed til en sikker printerkø. Deres print kan herefter frigives, så snart medarbejderen har identificeret sig med et kort eller en adgangskode på selve enheden.

Du kan konfigurere indstillinger, opsætning og workflows på bruger- eller gruppeniveau, og indstillingen vil vise sig direkte på printerenheden, når brugeren har identificeret sig. Print, kopiering og scanning har aldrig været så nemt og automatiseret, og du sikrer, at følsomme dokumenter og data printes sikkert og ikke ligger og flyder rundt om printeren.

Sikker print kan også give dine gæster mulighed for at printe, scanne og kopiere. Dette kan stilles til rådighed for dine gæster som en betalt service, hvilket er særligt relevant for hoteller, biblioteker og andre offentlige steder.

Sikker print og scanning giver en række fordele for din virksomhed

Styring af din printpolitik og regler reducerer dine omkostninger

Få et nemt overblik over omkostninger og printforbrug med vores rapporteringsværktøj

Beskyt dine data, overhold GDPR, og sænk dit papirforbrug med brugergodkendelse

Højere produktivitet takket være optimerede scanningsworkflows og styring af printkøer

Konica Minolta tilbyder en løsning til sikker print. Løsningen hedder SafeQ og giver følgende fordele:

  • Brugergodkendelse
  • Follow-me print
  • Rapportering
  • Definerede regler for print
  • Betalt print
  • Mobilprint
  • Automatiserede scanningsworkflows
SafeQ

Unikke fordele med en multifunktionsprinter fra bizhub i-Series!

Konica Minoltas multifunktionsprintere (MFP'er) fra serien bizhub i-Series understøtter fremtidens arbejdsplads med en række nye funktioner, der kombinerer stabil drift og optimal brugervenlighed med software til datasikkerhed.

Vores bizhub i-Series er designet til at understøtte din virksomheds produktivitet, så dine medarbejdere kan arbejde så effektivt som muligt, hvad enten de skal printe, scanne, hæfte, folde, lave brochurer, m.v.

Den intuitive touchskærm gør maskinen nem og sikker at anvende, og miljøindstillinger betyder, at du kan spare på dit strøm- og tonerforbrug. Vi arbejder konstant på at levere den nyeste teknologi i dine printere til erhverv sammen med en personlig service.

New_i-Series_Image_Brochure